اداره پلیس متروپولیتن اعلام کرده است که گارد ملی و پلیس واشنگتن دیسی برای مداخله در یک «اقدام گستردهی اخلالگرانه» در منطقه نیویارد وارد عمل شده و پنج نفر را بازداشت کردند.این اقدام یک روز پس از آن صورت میگیرد که شبکه سیانان گزارش داد نیروهای گارد ملی دستکم تا فوریه ۲۰۲۶، طبق دستورات امنیتی جاری، در پایتخت آمریکا مستقر خواهند ماند.

00:27

00:27
ویدئوهای بیشتر
مداخله گارد ملی و پلیس واشنگتن برای پراکنده کردن جمعیت و بازداشت پنج نفر
اداره پلیس متروپولیتن اعلام کرده است که گارد ملی و پلیس واشنگتن دیسی برای مداخله در یک «اقدام گستردهی اخلالگرانه» در منطقه نیویارد وارد عمل شده و پنج نفر را بازداشت کردند.
ویدئوهای بیشتر