کاهش قابلتوجه ورودی آب به سدهای ایران، زنگ خطر تازهای برای منابع آبی این کشور بهصدا درآورده است.
طبق گزارش وزارت نیرو، تنها ۳۴ درصد ظرفیت سدهای ایران پر است و در استانهایی مانند تهران، البرز و آذربایجان غربی، بسیاری از سدها کمتر از ده درصد آب دارند.
کارشناسان هشدار میدهند تداوم این روند نشانهای از تشدید خشکسالی و ضرورت صرفهجویی فوری در مصرف آب است.

01:00

01:00
ویدئوهای بیشتر
کاهش ۳۹ درصدی ورودی آب به سدهای ایران
کاهش قابلتوجه ورودی آب به سدهای ایران، زنگ خطر تازهای برای منابع آبی این کشور بهصدا درآورده است.
ویدئوهای بیشتر